Na łamach magazynu Akcjonariusz wydawanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych ukazał się artykuł naszego autorstwa pn.

„Raportowanie w branży gamingowej, czyli czego inwestor może się dowiedzieć z raportów spółek z sektora Gry”

W 2019 roku spółki gamgingowe z rynku regulowanego opublikowały 296 informacji poufnych,
a w okresie styczeń-lipiec 2020 roku kolejne 180 …

W tej kategorii raportów nie mamy już katalogu informacji obowiązkowych
do publikacji, a w miejsce tego jedynie subiektywną ocenę danej spółki
co do tego co w jej opinii i w odniesieniu do niej
publikować należy, można, nie ma potrzeby lub nie ma podstawy.
A ocena wiadomo bywa (niestety) różna..

Artykuł stanowi jedynie wprowadzenie do niezwykle interesującego obszaru. Co stanowi informację poufną w spółce tworzącej gry? Czy tylko data premiery i cena nowej gry? Co z portfelem wydawniczym, testami gier, umową na wydanie/produkcję gry, raportem sprzedażowym? A może GameINN, ulga IP Box? Co raportować, kiedy i w jakim zakresie?

W obszarze działalności operacyjnej spółek gamingowych tj. związanym z produkcją, premierą, sprzedażą i rozwojem gry rynkowa praktyka raportowania mimo iż zróżnicowana, ma pewne punkty wspólne. Informacje, które można przyjąć iż co do zasady są przez spółki publikowane dotyczą głównie …

Zachęcamy do lektury (artykuł dostępny poniżej oraz na stronie: www.sii.org.pl).

Jako eksperci w obszarze raportowania i obowiązków informacyjnych mamy doświadczenie w doradztwie na rzecz spółek gamingowych.
Zapraszamy do kontaktu.

A poniżej, dodatkowo kilka faktów o sektorze gamingowym na GPW.

Źródło: Blockchain na GPW. Jak zachęcić graczy do inwestowania w gry?
https://www.youtube.com/watch?v=mi5MXcJvUkU&feature=youtu.be